Каква е цената за доставка? 

Доставката е безплатна на територията на цялата страна за поръчки над 16.01 лв.
За поръчки под 16.01 лв. цената за доставка за цялата страна е 5 лв.

 

Какъв е срокът за доставка? 

Доставката се извършва в срок от 7 работни дни (обикновено стандартната доставка е до 4 работни дни), считани от следващия работен ден от получаването на потвърдителен имейл от Потребителя..

 

Срокът за доставка на поръчки, направени по време на акции и намаления, може да бъде удължен.

 

Доставките се извършват в работни дни от понеделник до събота по куриер. 

 

С кой куриер ще бъде извършена доставката?

Доставката се извършва с куриерска фирма Спиди или Еконт.

Със Спиди се доставя до адрес или до офис на куриерската фирма.

С Еконт доставката се извършва само до офис на куриера.

 

Как се извършва плащането? 

Плащането се извършва чрез наложен платеж при доставката на продуктите от куриера на посочения от вас адрес за доставка.

 

Как мога да върна продукт, закупен от онлайн магазина? 

Можете да върнете продукт в срок от 14 дни от датата на покупка, при условие че са запазени целостта и търговският вид на продукта и правилното съхранение. Представяне на запазен касов бон или фактура към поръчката. Транспортните разходи за връщането на продукта са за сметка на клиента. Ще бъдете уведомени лично как ще Ви бъде възстановена сумата. За повече информация, моля да се свържете на телефон: 0700 12 498 или имейл: site@revita.bg. След изтичане на 14 дневния срок, продуктите не може бъдат върнати. За повече информация, моля, прочетете общите условия. https://naturesway.bg/content/2-obsshi-usloviya-za-pazaruvane

 

Колко време имам на разположение да взема пратката си от офис на куриерската фирма? 

Имате на разположение 7 работни дни, за да вземете пратката си от офис на куриерската фирма.

 

Какво да направя, за да ми бъде предоставена фактура ? 

Свържете се с нас чрез имейл site@revita.bg, като задължително добавите номера на поръчката и датата.

 

Искам фактура на юридическо лице (фирма)?  Обърках данните за фактура какво да направя?

Ако след като сте регистрирали своята поръчка, сте установили, че въведените данни не са коректни и желаете да се променят по някакъв начин (на фирма, смяна на телефон или име) е необходимо само да се свържете с нас на посочения телефон 0700 12 498 или чрез имейл site@revita.bg в срок до 3 дни.

 

Доставяте ли извън България ?

Не, извършваме доставки само на териоторията на България.

 

Как да приемам хранителни добавки ?

Попитайте вашия лекар за приема на лекарства и хранителни добавки. На сайта е описана информация за състава и препоръчителната дневна доза за прием – тази информация е необходимо да бъде съобразена с Вашето здравословно състояние и приема на други лекарства. При бременност и кърмене, хронични, онкологични и други заболявания, е необходимо да потърсите консултация с лекар.

 

Защо има разлика в приема на оригиналната опаковка на английски и тази на български език?

 

Препоръчителният прием на дневна доза е базиран на разпоредби, които са различни в различните държави.

В САЩ максималните препоръчителни концентрации за дневен прием са в пъти по-високи, отколко тези в ЕС.

Максимално допустимият прием в ЕС се регулира от директива, в която те са изрично описани.

На етикета на български е обозначен дневен прием (дневна доза) според тези изисквания.

Етикетът е преминал проверка на БАБХ, преди да бъде пуснат в продажба.

 

Къде може да закупите нашите продукти ?

Онлайн и от аптечната мрежа в цялата страна.